SUSAH KE nak JUAL Baju Kurung ni?

      No Comments on SUSAH KE nak JUAL Baju Kurung ni?

 

Mungkin anda pernah tertanya-tanya….

Jahit atau jual Baju Kurung ni boleh buat duit ke???

Baiklah, untuk menjawab persoalan diatas, kita mesti tahu terlebih dahulu pakaian Baju Kurung ini dihasilkan untuk golongan siapa… Sudah tentunya golongan wanita sahaja yang memakainya.

Tetapi, berapa ramai golongan wanita yang ada di Malaysia ini?

Berdasarkan kajian yang dibuat Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga Dan Masyarakat Malaysia, menurut sumber yang diperolehi dari Jabatan Perangkaan Malaysia tahun 2014, terdapat seramai 30.098 juta penduduk di Malaysia dimana 48.6% darinya adalah golongan wanita. Ini bermakna, seramai 14.633 juta penduduk di Malaysia adalah golongan wanita.

Untuk makluman anda, dianggarkan setiap golongan wanita melayu di Malaysia mempunyai sekurang-kurangnya SEHELAI BAJU KURUNG. Tidak Percaya??? Cuba anda buka almari baju anda dan anak perempuan anda, pasti ada sehelai baju kurung atau lebih bukan?

Bukan itu sahaja, bahkan kini golongan atau bangsa lain juga turut memakai Baju Kurung ini.

Dengan jumlah, fakta dan maklumat yang diberi adakah anda sudah nampak potensi ‘Buat Duit’ dengan Baju Kurung ini???

Sekiranya anda ingin mempelajari teknik menjahit terutama sekali menjahit Baju Kurung dan nak ‘Buat Duit’ dengan menjahit atau menjual Baju Kurung, Klik disini untuk maklumat lanjut atau layari http://www.RahsiaBajuKurung.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *