TIDAK SEMPURNA hidup kita tanpa seni jahitan.

      No Comments on TIDAK SEMPURNA hidup kita tanpa seni jahitan.

 

Tahukah anda bahawa seni jahitan merupakan salah satu sebahagian keperluan hidup kita?

Tidak percaya???

Tidak mengapa… Pada artikel kali ini penerangan saya ringkas sahaja… untuk membuktikan persoalan di atas, tidak perlu lihat jauh… kita lihat pada diri kita sendiri sahaja. SETIAP HARI dan SETIAP MASA kita memerlukan pakaian untuk dipakainya di mana setiap pakaian yang kita pakai itu terhasil melalui proses menjahit kain sehingga terhasilnya sesuatu pakaian… Betul?

Selain daripada itu, cuba lihat sekeliling rumah anda pula… Langsir, alas meja, cadar, sofa, kusyen, bantal, karpet dan sebagainya yang anda ada, semuanya itu memerlukan kemahiran menjahit untuk menghasilkannya.

Dengan kenyataan ini sahaja sudah dapat membuktikan bahawa kehidupan kita memerlukan seni jahitan.

Setelah saya menerangkan akan kepentingan jahitan ini dalam kehidupan seharian kita, adakah ia sukar untuk diusahakan sekiranya kita memilih bidang jahitan sebagai kemahiran untuk kita hasilkan sumber pendapatan tambahan???

Biarlah saya biarkan anda untuk berfikir tentangnya….

Oh ya…… saya ada satu perkara lagi yang ingin dikongsikan kepada anda.

Saya ingin perkenalkan kepada anda sebuah pakej Video/DVD yang dapat membantu anda untuk ketahui bagaimana anda boleh dapat manfaat melalui bidang jahitan ini dengan menjahit Baju Kurung.

Memperkenalkan…….

 

Video/DVD “Panduan Bisnes Jahit Baju Kurung Dari Rumah”

-Rahsia Bagaimana Bermula Dari ‘ZERO’ Sehingga Digelar ‘PAKAR BAJU KURUNG’ Dan Jana Wang Secara Part Time Di Rumah TERBONGKAR!!!-

Untuk melihat apa yang ada dalam pekej Video/DVD ini, sila layari url atau klik link dibawah ini.

>>> www.RahsiaBajuKurung.com <<<

Satu lagi perkara yang saya ingin kongsikan dengan anda akan bagaimana menjahit Baju Kurung ini mampu mencapai impian untuk menambahkan sumber pendapatan.

Dalam artikel akan datang kita akan membincangkannya…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *